گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر هوشمند تهران، با هدف ارائه ی راه حل های جامع و خدمات تخصصی بر مبنای متودولوژی های نوین در صنعت IT، در سال 1391 شمسی در شهر تهران تشکیل شد.

مجموعه شهر هوشمند تهران با جذب فارغ التحصیلان ممتاز و با تجربه ی دانشگاه های کشور که دوره های مختلف در صنعت IT را با موفقیت طی کرده اند، توانسته است خدمات ارزنده ای را در زمینه استارتاپ ها و کسب و کارها ارائه نماید. یکی از بزرگترین اهداف این مجموعه، حرکت بر لبه ی تیغ فن آوری با ارتقاء سطح علمی و کیفی پرسنل خود و آشنا نمودن آنها با روشهای نوین و به تبع آن، انجام خدمات و ارائه ی سرویس های بهتر میباشد.

سایت خبری کلاکت به عنوان شبکه خبری تحلیلی تخصصی در حوزه سینما یکی از مواردی است که مجموعه گروه شهر هوشمند آن را راه اندازی کرده است و در خرداد 1401 آغاز به کار کرده است.

این سایت خبری اخبار و تحلیل ها و نیز تصاویر هنری را با تمرکز بر هنر صنعت سینما، در بخش های «سینمای ایران»، «سینمای جهان»، «فیلم مستند»، «فیلم کوتاه»، «نمایش خانگی»، «انیمیشن و بازی» و «چندرسانه ای» پوشش داده و علاوه بر آنها به اخبار و رویدادهای مهم عرصه « رادیو و تلویزیون» و ادبیات، هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی نیز نگاه ویژه ای دارد.

مخاطبان در بخش های مختلف سایت از وقایع و اتفاقات حوزه سینمای ایران و جهان اطلاع پیدا خواهند کرد و در بخش نقد و تحلیل نیز با نگاه مکتوب منتقدان عرصه سینما و تلویزیون در خصوص آثار به نمایش در آمده آشنا خواهند شد.

در ساختار سایت خبری کلاکت علاوه بر خبرنگاران جوان آشنا به حوزه تخصصی سینما و تلویزیون، بخش های مختلف دیگری نیز فعالیت دارند که از آن جمله می توان به امور پشتیبانی فنی و جذب آگهی ها اشاره نمود.

مدیر مسئولی و سردبیری کلاکت با سرکار خانم کتایون آبادی می باشد که از افراد شناخته شده در حوزه کارگردانی، بازیگری و فیلم نامه نویسی هستند.

تیم کلاکت

شهر هوشمند تهران

تماس با ما برای تبلیغات داخلی 103